Eén direct lijntje voor al uw HR-zaken

Ontdek hoe wij je van dienst kunnen zijn! Neem vrijblijvend contact met ons op voor gemak en efficiëntie in je personeelsbeheer. Wij geven ook advies op het gebied van HR en wet- en regelgeving en verzorgen de Horeca scholing voor je personeel. Sandsteps, één direct lijntje voor al je HR-zaken.

Adres
Javastraat 100 A
2585 AV 's-Gravenhage

Openingstijden
Maandag t/m zaterdag:
9:00 - 17:00

contacteer Sandsteps

Veelgestelde vragen (FAQ)

Heb je vragen over Sandsteps? Hier vind je antwoorden op enkele van de meest gestelde vragen. Heeft u nog andere vragen? Aarzel niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om u te helpen!

  • 06. Wie is mijn werkgever?
    Sandsteps is uw juridische- en administratieve werkgever en draagt zorg voor de uitbetaling van uw salaris en opgebouwde reserveringen. De organisatie waar u de werkzaamheden voor verricht is de inlener. Deze partij is verantwoordelijk voor het inroosteren en dagelijks begeleiden van u op de werkvloer.
  • 07. Mag ik aan het werk tijdens de inschrijvingsprocedure?

    U mag pas aan het werk bij de inlenende organisatie als Sandsteps de volgende documenten van u heeft ontvangen:

    • Een ondertekende payroll overeenkomst.
    • Een compleet ingevuld inschrijfformulier.
    • Een compleet ingevuld Model opgaaf van de Loonbelasting.
    • Een kopie van een geldig legitimatiebewijs (ID bewijs voor- en achterkant).

    Hier kunt u het juiste formulier van de Model opgaaf van de loonbelasting vinden evenals een inschrijfformulier. U kunt dit inschrijfformulier invullen indien u zich niet reeds elektronisch via de link "inschrijven" bij ons heeft ingeschreven.

  • 08. Hoe lang is de verwerkingstijd van inschrijving tot verloning?

    Sandsteps heeft voor de verwerking van uw inschrijving de volgende documenten nodig: een getekende payroll overeenkomst, inschrijfformulier, Model opgaaf van de loonbelasting, kopieën geldig legitimatiebewijs en bankpas. Zodra wij deze documenten in goede orde hebben ontvangen kunt u, nadat u aan het werk bent gegaan bij de inlenende organisatie, de uren declareren. Wij zullen uw declaratie op dinsdag en donderdag verwerken en indien mogelijk, verlonen.

  • 09. Welk document wordt als een geldig legitimatiebewijs gezien?

    Geldige legitimatiebewijzen voor medewerkers binnen de EU:

    • Identiteitskaart (zowel kopie voor- als achterkant).
    • Paspoort.

    Geldige legitimatiebewijzen voor medewerkers buiten de EU:

    • Paspoort met aantekening (vergunning tot verblijf).
    • Verblijfsdocument van de vreemdelingendienst.
    • Vluchtelingen paspoort.
    • Toeristenkaart.

    Let op: voor zowel medewerkers binnen als buiten de EU geldt dat een legitimatiebewijs niet verlopen mag zijn voor aanvang van de werkzaamheden. Daarnaast mogen medewerkers buiten de EU alleen werken indien zij in het bezit zijn van een tewerkstellingsvergunning waarop staat dat arbeid vrij is toegestaan.

  • 10. Onder welke CAO val ik?

    Sandsteps hanteert de ABU-CAO. Tevens de eventueel te hanteren CAO van de opdrachtgever. De ABU-CAO kunt u hier inzien / downloaden.